Při nákupu nad 1000 Kč, doprava zdarma.

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Vrátit či vyměnit lze pouze zboží nenošené a nepranéLhůta pro výměnu/vrácení je 14 dní.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. Zabalte podprsenku a k ní přiložte vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy.
  2. Balíček zašlete na níže uvedenou adresu.
  3. Peníze vracíme zpravidla do sedmi dnů po obdržení zboží. O vrácení budete informování emailem.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  • Vyměnit lze pouze zboží se stejnou cenou.
  • K zabalené podprsence nám stačí dát lísteček s těmito údaji - Vaše jméno, číslo objednávky, požadovaná velikost a barva.
  • Zašlete na níže uvedenou adresu.
  • Nové zboží Vám bude posláno do 3 pracovních dnů od doručení balíčku k nám.

REKLAMACE ZBOŽÍ

V případě, že chcete zboží reklamovat, prosím postupujte následovně. Vyskytne-li se na Vašem zboží vada, kontaktujte nás emailem na info@hugme.cz a domluvíme se na dalším postupu. Dopravu v případě reklamace hradíme my - zašleme Vám emailem štítek reklamačního asistenta (Zásilkovna) - ten nalepte na balíček a do 5ti dnů jej odneste na libovolnou pobočku Zásilkovny. Do balíčku vložte vyplněný Formulář o odstoupení od smlouvy, kde uveďte, že se jedná o reklamaci a vadu popište.

V případě, že reklamované zboží posíláte jiným dopravcem, zpětnou dopravu nehradíme.

ADRESA (pošta, kurýr):

AVRcom s.r.o., Nádražní 1145, 664 42 Modřice, tel. 605 510 968 

ADRESA (Zásilkovna):

TABÁK MODŘICE - Havlíčkova 3, 664 42 Modřice, tel. 605 510 968