Vrácení, výměna a reklamace zboží
Podprsenku po převzetí IHNED zkontrolujte - pokud narazíte na zjevnou vadu (flíček, dírku), informujte nás o ní emailem, vyhneme se tak nepříjemným situacím. Vrátit či vyměnit lze pouze podprsenku nenošenou a nepranou. Prosíme, abyste podprsenku při vrácení/výměně do balíčku hezky srovnali, aby nám dorazila v dobré kondici. Lhůta pro výměnu/vrácení je 14 dní.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Zabalte podprsenku a přiložte k ní Formulář pro vrácení zboží (proklikněte). Formulář posíláme také ke každé objednávce.
- Jak nám zboží poslat? Doporučujeme službu ZPĚTNÁ ZÁSILKA ZÁSILKOVNY (kód: 97104849). Cena této služby je zpoplatněna (85 Kč pro ČR a 99 Kč pro SK), částka vám bude odečtena z vrácené částky. Na balíček není potřeba lepit žádný štítek, stačí nadiktovat číselný kód obsluze jakékoliv pobočky Zásilkovny a balíček pofrčí k nám. Pro identifikaci vaší objednávky nezapomeňte přiložit Formulář pro vrácení zboží. Kód nelze využít pro výměny ani reklamace, ty směřují na jinou adresu.
- Zboží nám můžete poslat i jakoukoli jinou dopravní službou na adresu: AVRcom s.r.o., Višňová 896/1, 66448 Moravany, telefon: 605510968, email: info@hugme.cz.
- Ponechte si doklad o odeslání zboží.
- Emailem Vás ihned informujeme o přijetí balíčku na sklad.
- Vaše finanční prostředky Vám budou vráceny nejpozději za 7 pracovních dní na účet uvedený ve Formuláři pro vrácení zboží.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Vyměnit lze pouze zboží se stejnou cenou a to ve lhůtě 14 dní.
- Podprsenku zabalte (nejlépe do původního obalu) a přiložte lísteček s těmito údaji – vaše jméno, číslo objednávky, požadovaná velikost a barva
- Pro dopravu zakupte na našem eshopu produkt „Doprava pro výměnu“ - na email vám přijde kód pro službu ZPĚTNÁ ZÁSILKA ZÁSILKOVNY. Email s kódem posíláme ručně v řádu hodin, pokud tedy nepřijde obratem, nebojte, nezapomněli jsme na vás. :-) Na balíček nemusíte lepit žádný štítek, stačí nadiktovat číselný kód obsluze jakékoliv pobočky Zásilkovny a zásilka spolehlivě zamíří na naši adresu.
- Nové zboží Vám pošleme nejdéle do 3 dnů po přijetí balíčku na sklad – snažíme se být expresní!
REKLAMACE ZBOŽÍ
V případě, že chcete zboží reklamovat, prosím postupujte následovně. Vyskytne-li se na vašem zboží vada, kontaktujte nás emailem na info@hugme.cz a domluvíme se na dalším postupu. Dopravu v případě reklamace hradíme my - zašleme vám emailem štítek reklamačního asistenta (Zásilkovna). Do balíčku vložte lístek s těmito údaji: vaše jméno, číslo objednávky, stručné vysvětlení problému. Balíček se štítkem odneste do 5 dnů na libovolnou pobočku Zásilkovny. V případě, že nám reklamované zboží posíláte jiným dopravcem, dopravu nehradíme. Pokud reklamace nebude uznána jako oprávněná, je zpětná zásilka zpoplatněna.